DeWelzijnsmakelaar

Alle facetten waarop de naam PLM gebaseerd is, komen in deze activiteit terug. Het is fantastisch om de passie (Passion) gezond, fit en energiek te willen blijven om nog tientallen jaren te kunnen doen wat je leuk vindt samen met jouw partner, kinderen en/of kleinkinderen, met anderen te delen. Het kan de basis vormen tot meer 'kwaliteit van leven' een verbeterde  Lifestyle. Meer vrijheid, meer qualitytime, vrij van stress  kunnen het leven zo'n stuk leuker maken. Alleen maar leuke dingen doen zonder financiële zorgen en zonder van anderen afhankelijk te zijn, kan dan het volgende doel vormen. Het mooiste is dat we het samen kunnen doen, delen en beleven. Vanzelfsprekend zullen we daar wel iets voor moeten doen en blijven doen, want stilstand is achteruitgang. 'Be in Motion.
T
he only way is up'. Delen is zilver, dupliceren in goud.
www.DeWelzijnsmakelaar.nl

ZP-NET-Haarlemmermeer

(vrijwilligerswerk) Als voorzitter van ZP-NET leg ik de grote lijnen uit voor het reilen en zeilen van de vereniging en de evenementen die georganiseerd worden. Onlangs heb ik een voorstel bij het bestuur neergelegd voor een upgrade lidmaatschap waarbinnen echte samenwerkingen ontstaan. Niet alleen een ambassadeurschap voor elkaar, maar ook tijdelijke extra handjes, intervisie-bijeenkomsten en bedrijfsbezoeken aan de grote partijen in de markt. 
Daarnaast organiseer ik namens ZP-NET en met steun van de Gemeente Haarlemmermeer en een aantal bedrijven in deze regio, de ZP-ondernemersprijzen Haarlemmermeer, w.o. die gehangen aan de titel:
'Haarlemmermeers ZP'er van het Jaar'.

www.hlm-zpprijs.nl

Mars der Muzikanten (62e)

(vrijwilligerswerk) Dit evenement, dat met haar 61 edities inmiddels een traditie is geworden in Haarlem, wordt gehouden op de Grote Markt en volledig gevuld met muziekverenigingen uit het hele land. Wij helpen dit evenement te behouden, te verbreden en de kwaliteit naar een hoger niveau te brengen om nog meer bezoekers te trekken en daarmee amateurmu-ziekgezelschappen een groter podium te bieden voor meer zichtbaarheid, ledengroei en groei van het aantal optredens. Wij werven donateurs voor deze culturele-ANBI-stichting.
Uiteindelijk zou deze MdM onderdeel uit kunnen gaan maken van een groter evenement, Muziekfestijn Haarlem & Meer.  De Sponsoren die wij hiervoor willen werven, kunnen hun be-trokkenheid tonen t.o.v. familie, vrienden, buren en collegae, die actief zijn in de amateurmuziek. Daarnaast vergroten zij hun zichtbaarheid, kunnen zij actief aan klantenbinding doen, door hen te laten genieten van de optredens onder het genot van een 'drankje en hapje'. Ook medewerkers kunnen uitgenodigd worden voor de Sponsorplaza. Muziek verbindt, emotioneert en kan zelfs genezen.
www.MdMHaarlem.nl                                      www.MHéM.nl
 

MeerBorrel

Borrel met inhoud. Dit ondernemersevent werd in de periode 2009-2012, 25 keer georganiseerd in de Haarlemmermeer en aangrenzende regio's. Wij streven ernaar deze maandelijkse bijeenkomst terug te laten komen na de zomer, o.a. omdat de eerste vijfentwintig tot veel kennis delen, uitwisseling van veel positieve en negatieve ervaringen en bijzondere samenwer-kingen heeft geleidt. Netwerken is nuttig voor ieder bedrijf, uit-sluitend alleen wanneer ze met een doel georganiseerd worden en bezoekers ook daadwerkelijk resultaten boeken.